Rozvoz jídel
Rozvoz hotových jídel - Menu
Tradiční jídla s nejlepším poměrem cena/kvalita na vysočině. Vaříme pro široké spektrum zákazníků (firmy, jednotlivci,...)
Registrace pro pravidelný odběr jídla ZDE
Proč odebírat jídla právě od nás ?
- vaříme českou, ale i zahraniční kuchyni
- vysoká kvalita a pravidelný závoz - 7 dní v týdnu
- denně výběr až ze 3 druhů hlavních jídel a 2 druhů speciálních salátu
- v ceně jídla je zahrnuta polévka, hlavní chod, doprava
- zrušit či změnit objednaná jídla lze ještě v den závozu do 6:30 telefonicky
- objednávky lze dělat telefonicky, e-mailem, online objednávkou nebo v papírové podobě
- 5 rozvozových tras (50 vesnic v okolí)
Co MENU obsahuje ?
- 0,4 l polévky
- 150 g - 200 g masa v syrovém stavu dle druhu jídla
- 180 - 300 g masa s kostí
- 200 g přílohy nebo dle konkrétního druhu (houskový knedlík 6 ks, bramborový knedlík 9 ks)
- sladká jídla 1x týdně, gramáž dle druhu cca 300-450g
- 450g speciální zeleninové a těstovinové saláty
- doplňkové saláty, kompoty, zelenina čerstvá nebo nakládaná
Pro koho vaříme ?
- SOUKROMÁ OSOBA
dovoz až k Vám domů - DO FIRMY
smlouva s firmou (lze po domluvě ve firmě i jídla vydávat), ale i soukromě závoz pro jednotlivce do zaměstnání - DO PEČOVATELSKÉHO DOMU
- pro obyvatele pečovatelského domu soukromě
V čem se jídlo rozváží?
- JÍDLONOSIČE
zákazník má své jídlonosiče, 2 ks při odběru jednoho jídla. Jídlonosič musí být označen jménem a obcí závozu. - ZATAVOVACÍ KRABIČKY NEBO MENU BOX
zákazníkovi můžeme jídlo dát do krabiček za příplatek. Miska na polévku s víčkem 10 Kč, krabička zatavovací 10 Kč, celkem 20 Kč za krabičky na jeden oběd. - TERMOPORT A VÁRNICE
tato kombinace se využívá hlavně u většího odběru jídel do firem nebo při domluvených nepravidelných odběrech.
Co musím dále vědět ?
- Odběratel uzavírá smlouvu s dodavatelem na odběr obědů z důvodů vyúčtování odebraných obědů jednou za měsíc na fakturu.
- Fakturace 1x měsíčně za odebrané obědy
- Na odběr jednoho oběda je zapotřebí mít dva jídlonosiče. Při větším odběru se používají termoporty s gastronádobami - většinou se to týká dovozu do firem.
- Platba faktury - bankovním převodem nebo inkasem. Hotově či stravenkami pouze přímo v restauraci.
- Jídlo je určené k okamžité spotřebě
Cena ?
- Cena MENU - uvedená cena je za kompletní jídlo (polévka + hlavní jídlo)
- Pokud zákazník nechce polévku, z celkové ceny jídla se polévka neodečítá ani nenahrazuje .
Seznam obcí, kde již rozvážíme
Do tučně zvýrazněných obcí rozvážíme i o víkendu
- Bítov
- Bítovánky
- Blanné
- Blatnice
- Blížkovice
- Bohušice
- Boňov
- Boskovštejn
- Ctidružice
- Častohostice
- Černín
- Dědice
- Dešov
- Dobrá Voda
- Domamil
- Grešlové Mýto
- Horky
- Hornice
- Horní Újezd
- Chvalatice
- Jackov
- Jakubov
- Jaroměřice nad Rokytnou
- Jemnice
- Jevišovice
- Jiřice
- Kdousov
- Kojatice
- Kojetice
- Komárovice
- Kostníky
- Krnčice
- Korolupy
- Láz
- Lažínky
- Lesonice
- Lesůňky
- Lhotice
- Lipník
- Litohoř
- Lukov
- Martínkov
- Mastník
- Mikálka
- Mladoňovice
- Moravské Budějovice
- Myslibořice
- Nimpšov
- Nové Syrovice
- Olbramkostel
- Pavlice
- Police
- Popovice
- Prokopov
- Příložany
- Příštpo
- Rácovice
- Ratibořice
- Slavíkovice
- Stařeč
- Střítež
- Šašovice
- Třebelovice
- Třebíč
- Vesce
- Vícenice
- Vranín
- Vranovská Ves
- Výčapy
- Vysočany
- Zálesí
- Zblovice
- Zvěrkovice
- Želetava
......ostatní obce na dotaz
Rozvozové trasy, aneb kde všude rozvážíme
Trasa č. 1 - Moravskobudějovicko a okolí
Nové Syrovice - Láz - Krnčice - Moravské Budějovice - Lažínky - Litohoř - Jakubov - Martínkov - Domamil - Vícenice - Lukov - Moravské Budějovice - Jackov
Trasa č. 2 - Jemnicko a okolí
Nové Syrovice - Nimpšov - Mikálka - Dědice - Rácovice - Třebelovice - Mladoňovice - Dobrá Voda - Slavíkovice - Jemnice - Lhotice - Police - Kostníky
Trasa č. 3 - Znojemsko a okolí
Nové Syrovice - Kojatice - Dešov - Vysočany - Korolupy - Bítov - Zblovice - Chvalatice - Ctidružice - Grešlové Mýto - Pavlice - Vranovská Ves - Olbramkostel - Černín - Jevišovice - Jiřice - Prokopov - Hostim - Blanné - Zvěrkovice - Vesce - Častohostice - Blížkovice
Trasa č. 4 - Třebíčsko a okolí
Nové Syrovice - Moravské Budějovice - Blatnice - Jaroměřice nad Rokytnou - Příštpo - Příložany - Myslibořice - Lipník - Boňov - Ratibořice - Výčapy - Střítež - Třebíč - Stařeč - Mastník - Kojetice - Šebkovice - Horní Újezd - Lesůňky - Popovice - Bohušice
Nejčastější dotazy našich zákazníků
- JAK SE OBĚDY PLATÍ ?
Po uzavření měsíce Vám bude vystavena faktura, kterou si překontrolujete a poté zaplatíte. Platby lze dělat bankovním převodem, inkasem nebo přímo v restauraci zaplatit v hotovosti či stravenkami . - JAK SE PLATÍ INKASEM ?
V bance si zařídíte inkastní příkaz k našemu bankovnímu účtu a ten nám poté sdělíte společně s Vašim číslem bankovního účtu. My si pak platbu strhneme z Vašeho účtu sami a platby máte bez starostí. Jen si pak zkontrolujete strženou částku s fakturou, kterou od nás dostanete. Číslo našeho bankovního účtu naleznete na smlouvě o odběru obědů nebo na faktuře. - CO KDYŽ MÁM VE FAKTUŘE UVEDENÝ NESPRÁVNÝ POČET ODEBRANÝCH OBĚDŮ ?
Zavoláte k nám do restaurace na tel. 775 704 099, nahlásíte Vaši nesrovnalost, my chybu prověříme a budeme Vás nazpět kontaktovat s řešením. - CO KDYŽ POTŘEBUJI PŘERUŠIT ODBĚR OBĚDŮ NA DELŠÍ DOBU
Stačí zavolat k nám do restaurace na tel. 775 704 099 a nahlásit, že přerušujete odběr obědů např. na 1 měsíc. Pokud budete chtít pokračovat s odběrem obědů, stačí opět zavolat a nahlásit se znovu na obědy. Smlouva zůstává stejná, pokud nebyla dodávka obědů přerušena na 1 rok. Poté by se podepisovala nová smlouva. - PROČ NEMŮŽU OBĚDY ZAPLATIT V HOTOVOSTI ŘIDIČI ?
Tento způsob platby byl zrušen kvůli nesprávné evidenci finanční hotovosti a bezpečnému předání kompetentní osobě, která hotovost může přebírat. - KDYŽ CHCI ZAČÍT ODEBÍRAT OBĚDY, JAK MÁM POSTUPOVAT ?
Kontaktujte nás telefonicky na tel. 775 704 099 nebo osobně v Penzionu Grasel v Nových Syrovicích a my s Vámi domluvíme všechny podrobnosti a odpovíme Vám na Vaše dotazy. - KOLIK A JAKÝ DRUH JÍDLONOSIČŮ MUSÍM MÍT ?
Na každé odebírané jídlo musí být 2 kusy jídlonosičů (do jednoho Vám dáme jídlo a druhý připravíte na výměnu pro jídlo na další den). Jídlonosič by měl být 3-4 patrový, na druhu nezáleží, ale doporučujeme se dívat na kvalitu. Nekvalitní jídlonosič se za chvíli rozbije, nedrží uši a rozbíjí se zavírání, takže je možné, že přenášené jídlo se může z jídlonosiče vysypat. - KDO UMÝVÁ JÍDLONOSIČ ?
O jídlonosič se stará odběratel jídel. Jídlonosič musí být čistý jak zevnitř, tak z venku. Při zavírání prázdného jídlonosiče pamatujte na to, aby byl vysušený (ideálně ho nechat vyschnout do druhého dne). Pokud zůstane jídlonosič mokrý a uzavře se, tak je cítit zatuchlinou a množí se v něm bakterie, které mohou způsobit zkažení jídla a Vaše zdravotní problémy. - PLATÍ SE JEŠTĚ DOPRAVA ZA DOVOZ JÍDLA ?
Ne, cena je již konečná včetně dopravy a DPH. - JAKÝM ZPŮSOBEM SI MOHU OBJEDNAT JÍDLO ?
Je to snadné. Obědy si můžete objednat online formulářem na našem webu, vyplněním papírového jídelního lístku, emailem nebo telefonicky. - KDE NAJDU JÍDELNÍ LÍSTEK ?
Jídelní lístek rozvážíme pravidelně každou středu v papírové formě (pokud je svátek, tak se rozvoz jídelních lístků posouvá na čtvrtek). Dále jídelní lístek naleztene na našem webu a ti co používají email, tak jim chodí jídelní lístek do emailu. - VOZÍTE JÍDLA I O VÍKENDU ČI VE SVÁTEK ?
Víkendové trasy včetně obcí jsou uvedené na našem webu nebo se můžete informovat telefonicky 775 704 099. Ve svátky většinou jídla rozvážíme, kromě hlavních svátků - Velikonoce, Vánoce, Nový rok. Dny, kdy se nerozváží Vám jsou vždy sděleny dopředu na jídelním lístku. - CO KDYŽ NEJSEM SPOKOJEN S DOVEZENÝM JÍDLEM ?
Pokud vznikl nějaký problém s dovezeným jídlem (např. měl jsem objednané 2 porce a dostal jsem 1 porci nebo jídlo mi bylo zaměněno za jiné, atd.) ihned po zjištění kontaktujte naši restauraci 775 704 099 a my s Vámi problém vyřešíme nebo se domluvíme na dalším postupu např. extra dovoz nedodaného jídla nebo storno daného jídla.