Rozvoz jídel

Rozvoz hotových jídel - Menu

Tradiční jídla s nejlepším poměrem cena/kvalita na vysočině. Vaříme pro široké spektrum zákazníků (firmy, jednotlivci,...)   

Objednávejte si obědy online z pohodlí Vašeho domova

Jídelní lístek ZDE

Registrace pro pravidelný odběr jídla ZDE

 

 

Proč odebírat jídla právě od nás ?

  • vaříme českou, ale i zahraniční kuchyni
  • vysoká kvalita a pravidelný závoz - 7 dní v týdnu
  • denně výběr až ze 3 druhů hlavních jídel a 2 druhů speciálních salátu
  • v ceně jídla je zahrnuta polévka, hlavní chod, doprava
  • zrušit či změnit objednaná jídla lze ještě v den závozu do 6:30 telefonicky
  • objednávky lze dělat telefonicky, e-mailem, online objednávkou nebo v papírové podobě
  • 5 rozvozových tras (50 vesnic v okolí) 

Co MENU obsahuje ?

  • 0,4 l polévky
  • 150 g - 200 g masa v syrovém stavu dle druhu jídla
  • 180 - 300 g masa s kostí
  • 200 g přílohy nebo dle konkrétního druhu (houskový knedlík 6 ks, bramborový knedlík 9 ks)
  • sladká jídla 1x týdně, gramáž dle druhu cca 300-450g
  • 450g speciální zeleninové a těstovinové saláty
  • doplňkové saláty, kompoty, zelenina čerstvá nebo nakládaná

Pro koho vaříme ?

  • SOUKROMÁ OSOBA
    dovoz až k Vám domů
  • DO FIRMY
    smlouva s firmou (lze po domluvě ve firmě i jídla vydávat), ale i soukromě závoz pro jednotlivce do zaměstnání
  • DO PEČOVATELSKÉHO DOMU
    - pro obyvatele pečovatelského domu soukromě

V čem se jídlo rozváží?

  • JÍDLONOSIČE
    zákazník má své jídlonosiče, 2 ks při odběru jednoho jídla. Jídlonosič musí být označen jménem a obcí závozu.
  • ZATAVOVACÍ KRABIČKY NEBO MENU BOX
    zákazníkovi můžeme jídlo dát do krabiček za příplatek. Miska na polévku s víčkem 10 Kč, krabička zatavovací 10 Kč, celkem 20 Kč za krabičky na jeden oběd.
  • TERMOPORT A VÁRNICE
    tato kombinace se využívá hlavně u většího odběru jídel do firem nebo při domluvených nepravidelných odběrech. 

Co musím dále vědět ?

  • Odběratel uzavírá smlouvu s dodavatelem na odběr obědů z důvodů vyúčtování odebraných obědů jednou za měsíc na fakturu.
  • Fakturace 1x měsíčně za odebrané obědy
  • Na odběr jednoho oběda je zapotřebí mít dva jídlonosiče. Při větším odběru se používají termoporty s gastronádobami - většinou se to týká dovozu do firem.
  • Platba faktury - bankovním převodem nebo inkasem. Hotově či stravenkami pouze přímo v restauraci.
  • Jídlo je určené k okamžité spotřebě 

Cena ?

  • Cena MENU - uvedená cena je za kompletní jídlo (polévka + hlavní jídlo)
  • Pokud zákazník nechce polévku, z celkové ceny jídla se polévka neodečítá ani nenahrazuje .

 

Seznam obcí, kde již rozvážíme

Do tučně zvýrazněných obcí rozvážíme i o víkendu

  • Bítov
  • Bítovánky
  • Blanné
  • Blatnice
  • Blížkovice
  • Bohušice
  • Boňov
  • Boskovštejn
  • Ctidružice
  • Častohostice
  • Černín
  • Dědice
  • Dešov
  • Dobrá Voda
  • Domamil
  • Grešlové Mýto
  • Horky
  • Hornice
  • Horní Újezd
  • Chvalatice
  • Jackov
  • Jakubov
  • Jaroměřice nad Rokytnou
  • Jemnice
  • Jevišovice
  • Jiřice
  • Kdousov
  • Kojatice
  • Kojetice
  • Komárovice
  • Kostníky
  • Krnčice
  • Korolupy
  • Láz
  • Lažínky
  • Lesonice
  • Lesůňky
  • Lhotice
  • Lipník
  • Litohoř
  • Lukov
  • Martínkov
  • Mastník
  • Mikálka
  • Mladoňovice
  • Moravské Budějovice
  • Myslibořice
  • Nimpšov
  • Nové Syrovice
  • Olbramkostel
  • Pavlice
  • Police
  • Popovice
  • Prokopov
  • Příložany
  • Příštpo
  • Rácovice
  • Ratibořice
  • Slavíkovice
  • Stařeč
  • Střítež
  • Šašovice
  • Třebelovice
  • Třebíč
  • Vesce
  • Vícenice
  • Vranín
  • Vranovská Ves
  • Výčapy
  • Vysočany
  • Zálesí
  • Zblovice
  • Zvěrkovice
  • Želetava

......ostatní obce na dotaz

 

Rozvozové trasy, aneb kde všude rozvážíme

Trasa č. 1 - Moravskobudějovicko a okolí
Nové Syrovice - Láz - Krnčice - Moravské Budějovice - Lažínky - Litohoř - Jakubov - Martínkov - Domamil - Vícenice - Lukov - Moravské Budějovice - Jackov

Trasa č. 2 - Jemnicko a okolí
Nové Syrovice - Nimpšov - Mikálka - Dědice - Rácovice - Třebelovice - Mladoňovice - Dobrá Voda - Slavíkovice - Jemnice - Lhotice - Police - Kostníky

Trasa č. 3 - Znojemsko a okolí
Nové Syrovice - Kojatice - Dešov - Vysočany - Korolupy - Bítov - Zblovice - Chvalatice - Ctidružice - Grešlové Mýto - Pavlice - Vranovská Ves - Olbramkostel - Černín - Jevišovice - Jiřice - Prokopov - Hostim - Blanné - Zvěrkovice - Vesce - Častohostice - Blížkovice

Trasa č. 4 - Třebíčsko a okolí
Nové Syrovice - Moravské Budějovice - Blatnice - Jaroměřice nad Rokytnou - Příštpo - Příložany - Myslibořice - Lipník - Boňov - Ratibořice - Výčapy - Střítež - Třebíč - Stařeč - Mastník - Kojetice - Šebkovice - Horní Újezd - Lesůňky - Popovice - Bohušice

Trasa č. 5 - Želetavsko a okolí
Nové Syrovice - Horky - Šašovice - Bítovánky - Želetava - Krasonice - Jemnice

 

Nejčastější dotazy našich zákazníků

  • JAK SE OBĚDY PLATÍ ?
    Po uzavření měsíce Vám bude vystavena faktura, kterou si překontrolujete a poté zaplatíte. Platby lze dělat bankovním převodem, inkasem nebo přímo v restauraci zaplatit v hotovosti či stravenkami .
  • JAK SE PLATÍ INKASEM ?
    V bance si zařídíte inkastní příkaz k našemu bankovnímu účtu a ten nám poté sdělíte společně s Vašim číslem bankovního účtu. My si pak platbu strhneme z Vašeho účtu sami a platby máte bez starostí. Jen si pak zkontrolujete strženou částku s fakturou, kterou od nás dostanete. Číslo našeho bankovního účtu naleznete na smlouvě o odběru obědů nebo na faktuře.
  • CO KDYŽ MÁM VE FAKTUŘE UVEDENÝ NESPRÁVNÝ POČET ODEBRANÝCH OBĚDŮ ?
    Zavoláte k nám do restaurace na tel. 775 704 099, nahlásíte Vaši nesrovnalost, my chybu prověříme a budeme Vás nazpět kontaktovat s řešením.
  • CO KDYŽ POTŘEBUJI PŘERUŠIT ODBĚR OBĚDŮ NA DELŠÍ DOBU
    Stačí zavolat k nám do restaurace na tel. 775 704 099 a nahlásit, že přerušujete odběr obědů např. na 1 měsíc. Pokud budete chtít pokračovat s odběrem obědů, stačí opět zavolat a nahlásit se znovu na obědy. Smlouva zůstává stejná, pokud nebyla dodávka obědů přerušena na 1 rok. Poté by se podepisovala nová smlouva.
  • PROČ NEMŮŽU OBĚDY ZAPLATIT V HOTOVOSTI ŘIDIČI ?
    Tento způsob platby byl zrušen kvůli nesprávné evidenci finanční hotovosti a bezpečnému předání kompetentní osobě, která hotovost může přebírat.
  • KDYŽ CHCI ZAČÍT ODEBÍRAT OBĚDY, JAK MÁM POSTUPOVAT ?
    Kontaktujte nás telefonicky na tel. 775 704 099 nebo osobně v Penzionu Grasel v Nových Syrovicích a my s Vámi domluvíme všechny podrobnosti a odpovíme Vám na Vaše dotazy.
  • KOLIK A JAKÝ DRUH JÍDLONOSIČŮ MUSÍM MÍT ?
    Na každé odebírané jídlo musí být 2 kusy jídlonosičů (do jednoho Vám dáme jídlo a druhý připravíte na výměnu pro jídlo na další den). Jídlonosič by měl být 3-4 patrový, na druhu nezáleží, ale doporučujeme se dívat na kvalitu. Nekvalitní jídlonosič se za chvíli rozbije, nedrží uši a rozbíjí se zavírání, takže je možné, že přenášené jídlo se může z jídlonosiče vysypat.
  • KDO UMÝVÁ JÍDLONOSIČ ?
    O jídlonosič se stará odběratel jídel. Jídlonosič musí být čistý jak zevnitř, tak z venku. Při zavírání prázdného jídlonosiče pamatujte na to, aby byl vysušený (ideálně ho nechat vyschnout do druhého dne). Pokud zůstane jídlonosič mokrý a uzavře se, tak je cítit zatuchlinou a množí se v něm bakterie, které mohou způsobit zkažení jídla a Vaše zdravotní problémy.
  • PLATÍ SE JEŠTĚ DOPRAVA ZA DOVOZ JÍDLA ?
    Ne, cena je již konečná včetně dopravy a DPH.
  • JAKÝM ZPŮSOBEM SI MOHU OBJEDNAT JÍDLO ?
    Je to snadné. Obědy si můžete objednat online formulářem na našem webu, vyplněním papírového jídelního lístku, emailem nebo telefonicky.
  • KDE NAJDU JÍDELNÍ LÍSTEK ?
    Jídelní lístek rozvážíme pravidelně každou středu v papírové formě (pokud je svátek, tak se rozvoz jídelních lístků posouvá na čtvrtek). Dále jídelní lístek naleztene na našem webu a ti co používají email, tak jim chodí jídelní lístek do emailu.
  • VOZÍTE JÍDLA I O VÍKENDU ČI VE SVÁTEK ?
    Víkendové trasy včetně obcí jsou uvedené na našem webu nebo se můžete informovat telefonicky 775 704 099. Ve svátky většinou jídla rozvážíme, kromě hlavních svátků - Velikonoce, Vánoce, Nový rok. Dny, kdy se nerozváží Vám jsou vždy sděleny dopředu na jídelním lístku.
  • CO KDYŽ NEJSEM SPOKOJEN S DOVEZENÝM JÍDLEM ?
    Pokud vznikl nějaký problém s dovezeným jídlem (např. měl jsem objednané 2 porce a dostal jsem 1 porci nebo jídlo mi bylo zaměněno za jiné, atd.) ihned po zjištění kontaktujte naši restauraci 775 704 099 a my s Vámi problém vyřešíme nebo se domluvíme na dalším postupu např. extra dovoz nedodaného jídla nebo storno daného jídla.